DOKUMENTI

PDF Štampa El. pošta

ZONA II (žuta zona) - SMS broj: 9242

 

 

Ulice koje spadaju u žutu zonu II

Naziv ulice Opis
Đure Đakovića  
Trg Lazara Nešića
 
Maksima Gorkog od Đure Đakovića do Štrosmajerove
Bose Miličević  
Park Rajhl Ferenca  
Vase Stajića
od Đ. Đakovića do Bose Miličević
Boška Vujića
 
Zmaj Jovina
 
Pančevačka
 
Vuka Karadžića
od Pančevačke do Vase Stajića
Matije Korvina
od Zmaj Jovine do Vase Stajića

Prostor između ulica Subote Vrlića,

Zmaj Jovine i Trga Sinagoge

 
Subote Vrlića
 
Trg Sinagoge  
Partizanska
 
Trg Jakaba i Komora  
Žarka Zrenjanina
od Trga Jakaba i Komora do Jožefa Atile
Šandora Petefija
 
Trg Žrtava Fašizma i Trg Svete Terezije
 
Ištvana Sečenjija
 
Ištvana Ivanjija
 
Jožefa Atile
od Žarka Zrenjanina do Nikole Kujundžića
Nikole Kujundžića  
Somborski put
od Matka Vukovića do Maksima Gorkog
Harambašićeva od Somborskog puta do Maksima Gorkog
Dinka Zlatarića
 
Matije Gupca
od M. Vukovića do M. Gorkog
Petra Drapšina
 
Endrea Bajči Žilinskog
 
Bledska  
Celovečka  
Košut Lajoša
 
Cara Lazara
od Zmaj Jovine do Miloša Obilića
Prvomajska od Maksima Gorkog do Mirka Bogovića

 
 
Subotica

VESTI IZ ARHIVE

Nove registarske oznake

Neće biti većih problema

Kao što su građani već obavešteni od 01.01.2011 se primenjuju nove registarske oznake, koje sadrže specijalne karaktere Š,Ć,Č,Ž i Đ. Informacioni sistem koji funkcioniše u Subotici, a radi se o SMS4Parking sistemu, omogućava svim korisnicima, koji u svojim reg oznakama imaju specijalne karaktere, da izvrše plaćanje parkiranja.

Karakteri Š,Ć,Č,Ž i Đ postojali su i do sada kao prihvatljivi za slanje m-Parking zahteva i do sada nije bilo nekih većih problema. Korisnici koji u svom telefonu imaju navedene znakove, mogu da ih šalju kao Š,Ć,Č,Ž i Đ ili kao C, C, Z, S, i D sistem ih prihvata, stim da kontrolori uvek prvo proveravaju ispravnu registarsku oznaku, tj sa posebnim karakterima. Ukoliko kojim slučajem korisnik usluge parkiranja i pored poslate poruke, dobije doplatnu kartu, onda treba da uloži reklamaciju (služba za reklamaciju radi radnim danima od 7 do 20 časova, dok subotom prima stranke od 7 do 14 časova), i ukoliko se utvrdi da je greška nastala zbog uvođenja novog karaktera, onda će se reklamacija prihvatiti.