DOKUMENTI

PDF Štampa El. pošta

ZONA II i ZONA IV
POSLOVNA PARKING KARTA - SMS broj: 9246

 

Ulice koje spadaju u Žutu zonu II i Plavu zonu IV

Naziv ulice Opis
Matije Korvina
od Vase Stajića do ul. Korzo
Korzo 
Branislava Nušića
 
Vladimira Nazora
 
Ive Vojnovića
 
Cara Dušana
 
Vuka Karadžića od Vase Stajića do ul. Korzo
Vase Stajića
od Partizanske do Đure Đakovića
Braće Radića
od Albe Malagurskog do Maksima Gorkog
Rudić ulica
 
Matka Vukovića
 
Štrosmajerova 
Age Mamužića
 
Albe Malagurskog
 
Lanji Ernea
 
Dimitrije Tucovića
 
Trg Republike
 
Trg Slobode
 

 

 
 
Subotica

VESTI IZ ARHIVE

Važno je znati!


Važno je znati!

Prilikom plaćanja parkinga preko mobilnog telefona putem SMS-a bitno je istaći da se može poslati i više poruka odjednom - npr. u crvenoj zoni dve poruke jedan za drugim, ali u ovom slučaju korisnik mora da sačeka odgovor na prethodnu SMS poruku i tek nakon toga treba da pošalje drugu poruku (na ovaj način je plaćeno dva sata odjednom) stim da mora da sačeka odgovor i na drugi SMS, pa tek nakon 5-6 minuta sme da isključi telefon. Isto to se može uraditi i u žutoj zoni stim da ovde nema vremenskog ograničenja.

Vrlo često građani dobijaju poruku da sistem nije u funkciji, to znači da kod mobilnog operatera nešto nije u redu, a ne u sistemu kontrole JKP "Parking"-a.U proteklom periodu 3 puta je bio sistem Parkinga van funkcije, jednom svega 15 minuta a dva puta po sat vremena. U slučaju da mobilni operater ne odgovori u roku od 5 minuta, onda je poželjno - zbog izbegavanja neprijatnosti - da se postavi karta za parkiranje. Najbolje je da svako u rezervi ima nekoliko kartica pa kad se desi nešto neplanirano - navedeni slučaj - onda su one pri ruci.

Pored SMS-a korisnik uslugu parkiranja može platiti i kartom za parkiranje, koja se u Subotici prodaje u 65 kioska. Rukovodstvo JKP "Parking"-a planira uvoćnje dnevnih karata - kao i u Segedinu - koja bi se odnosila na žutu i na plavu zonu, na crveno ne, jer je tamo na snazi vremensko ograničenje. Ovo bi se obavljalo isključivo u sistemu parking karata.

Ako građanin dobije doplatnu kartu nema potrebe da se raspravlja sa kontrolorom, već treba da se u roku od 8 dana obrati odeljenju za reklamacije (Đure Đakovića 23 drugi sprat). Na šalteru treba ispuniti zahtev za reklamaciju, koju tročlana komisija razmatra i donosi odgovarajuću odluku. Obaveštenje o odluci korisnik dobija preko telefona (pozove Odelenje za reklamaciju) kao i pismenim putem.